Friday, December 1, 2006

InspiRasi 'Bloggers'

Salam Buat Semua,

InspiRasi 1982 secara rasminya saya lancarkan pada jam 10.09 malam 30 November 2006....Setelah memerhatikan pergerakan dunia 'bloggers' Malaysia yang nampaknya semakin rancak sejak awal 2006 ini, saya merasakan 'tergerak hati' untuk memeriahkan lagi komuniti ini. Apalagi sejak kebelakangan ini rutin harian saya semakin rapat dengan idea idea dan pelbagai isu yang diuatarakan oleh 'bloggers' bertaraf 'heavyweight' seperti The Scribe A. Kadir Jasin , Sang Kelembai, Rocky' Bru dan Jeff Ooi's Screenshots.Pasti ada yang bertanya kenapa label blog ini berbunyi ' InspiRasi 1982?' ... Mudah saja jawapannya, Itulah tarikh paling istimewa untuk hidup saya.....

" Bermulanya tangga kehidupan yang masih dalam perjalanan mencari dan menggapai impian dan harapan melalui inspirasi yang tidak pernah bernoktah....."

5 comments:

Scarlet Kiss said...

woohoo. welcome to bloggers world, mr fendy! :)

zazzy said...

welcome..

saya mencari-cari sesuatu yang luar biasa di sini. Semoga pencarian saya berhasil

;)

Unknown said...

oisminebosan jer..mcm ahli politik je ckp..hmmm

aishah said...

my dear friend fendy,

salam,
selamat berkarya dalam dunia blog.
mencari, mengkaji dan berfikir.

my support goes with u.

fendy_ahmad said...

1) Thanks Shea.... All da best for U in CYberjaya ;)

2) Zyed, Definisi luar biasa memang besar dan tak terjana dek pemikiran kita..... Apapun, LUAR BIASA akan timbul bila kita sendiri tak menjangka ianya akan manjadi LUAR BIASA... apapun, bersamalah kita menghasilkannya ~~

3) Muhd...Tidak saya ingin menjadikan blog ini sebagai sinema politik...Ianya hanyalah satu nukilan drpd enigma yang bernama 'InspiRasi.....' Sikit demi sikit, 'InspiRasi' yang pelbagai akan 'merojakkan' lagi blog ini.... Tunggu~~~~

4) Aishahhhhhhh..... kolah antara my best fren masa kita study undergrad kat MMU.... Thanks for ur lasting support towards me ! InspiRasi adalah sesuatu yang kita terima melalui ilham diri supaya kita mengkaji dan berfikir dans eterusnya mencari sesuatu yang 'tersembunyi....'